WEDNESDAY

 
 Hoppas ni mår bra! Har varit lite seg på att uppdatera men nu så är jag igång igen! Har fullt upp med företaget, hästen och inte minst träningen nuförtiden! Ibland kan jag undra vad jag gett mig in på angående löpningen, men fyfasen vad roligt det är att springa i fjällen! Tog idag ett lugnt pass tillsammans med Niclas, så mycket roligare också när man får sällskap. Vi sprang till fröå gruva och sen tillbaka, lexie fick också följa med;) Häromdagen började jag lägga på fler kilometer på mina två längre veckopass så nu är varje på 1,2 mil. För varje vecka ökar jag på med några kilometer. Försöker springa 4 gånger i veckan så de andra två passen blir ett lugnt och ett mer nöta-backar-pass. Jag blir verkligen mer peppad på att träna när man har ett mål! Ska man komma på topp 5 i 27 k samt topp 15 på 43 k så får man fasen inte ligga och lata sig på soffan!