NORMAL DAY

 
 
 
Så här brukar en vanlig dag vara för mig. Sover gärna till klockan 9 åtminstone, därefter en låång och lugn frukost framför nyhetsmorgon. Därefter blir det jobb med nätbutiken, det kan vara allt ifrån att lägga upp nya produkter, designa layout, planera marknadsföring, bokföra, åka till lager, ta emot leveranser, kontakta nya varumärken, telefonmöte med agenter, skicka in kontrakt på posten, svara mejl från kunder om det går att beställa i annan storlek, kolla igenom produkt kataloger och beställa etc. Ja det är en del jobb men fy fasen vad roligt det är! Att starta en nätbutik gör man inte över en natt, utan det krävs mycket planering. När jag har suttit och glott på datorn som idag i princip hela dagen, så åker jag till stallet för att rensa skallen och göra lite annan nytta, eller som jag ska göra om ett tag, dra ut och springa! Är så himla glad att jag vågade köra på min dröm! Att driva eget!
1
Matilda Berlin

Men åhh vilket snyggt köksbord du har! älskar kombinationen med stolarna =) Sååå fint!

Svar: Tack!:D
None None