LOVELY DAY

 
 
 
 
 
 
Vilken super duper härlig dag! Äntligen kom värmen till Åre, som jag väntat! Ska strax ner till stallet för fjärde gången idag, haha! Nä men jag har stallpassen idag så det blir en del åkande. Fick hjälp av underbara Linda med Nykle. Har känt att jag behöver hjälp med honom när vi rider ut då han lätt stressar upp sig. Det gick super bra och vi gick även och nosade på sjön som han tyckte var lite små läskig;) Hon testade även en galopp på honom vid en äng och då flög han iväg och blev lite crazy och brallade men förmodligen mest av glädje och nog lite förvånad på samma gång! Han var trött och nöjd efteråt så det känns bra! Måste träna på min sits så jag sitter mjukt och inte spänner mig för han känner minsta lilla grej, det är dock väldigt bra om han reagerar lätt på vikthjälperna i dressyren sen:)