SNOWY SUNDAY

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Var i stallet nyss och gav alla hästar sitt lunch hö. Stod vi Nykle och försökte göra flätor men så fort han tar upp huvudet så är det knappt man når men några blev det;) Stod och tittade lite på när han åt samtidigt som jag fyllde på vatten i hinkarna. Han verkade törstig och gick mot mig men klumpig som han är så halkade han då det är väldigt halt i den hagen. Tror det gick bra men hoppas han tar det lugnt. Nu har det i alla fall börjat snöa så förhoppningsvis kan han vänta några dagar tills hovslagen kommer så han kan få sina brodd. Ska nog ställa han i den andra hagen som inte är lika isig imorgon. Jag vill ha snöö!
 
3
Linnéa Olsson

Så fint! Blir nästan lite arg att vi inte har snö nu även fast jag tycker den är finare att titta på än att gå ut i haha :)

Emelie Tävling på bloggen

Underbara bilder :)


Kika gärna in min bloggtävling där du kan vinna valfri vara från byebra :)

a n n i k a

Så fin!