SATURDAY



 
 
 
 
 
 
Börjar denna lördagsmorgon med lite härlig inspo! Gillar verkligen det vita och beiga mot de mörka träet. Har några liknande mossgröna gardiner med toffsar, så himla snyggt! Ska nog fixa en sådan vit pälspuff! Imorse släppte jag ut hästarna, Nykle var super trött och med stängda ögon la han sitt huvud i min famn medan jag kliade han i pannan, lille plutten. Ibland undrar man om han blivit sjuk men Frieser hästar kan komma in i ett sådant lugn trots sitt spanska blod som lyser igenom annars;) Här uppe i Åre blåser det storm och det knakar i vårt timmerhus. Ganska mysigt men lite läskigt! Ska bara ta det lugnt i soffan med te och efter lunch blir det skidåkning! Niclas står på skidtestet i ett tält så tänkte testa några Armada skidor. Har tappat gnistan om mina gamla skidor så funderar på att införskaffa mig några nya roliga skidor:)