EVENING DRESS

 
 
 
Godmorgon! Hade denna fina klänning igår, en enkel sådan för bra pris! Hittade den på Nelly innan jag reste hit. Allt  sitter så mycket bättre så fort man får lite färg på den bleka hyn. Tänkte skrubba mig en omgång imorgon så färgen inte lossnar lika fort när man återvänder till Sverige. Såg att de kommit massor av snö i Åre och att det börjar bli lite kyligare nu, mysigt!:) Jag åt för första gången Teppanyaki och då tillagar kocken maten precis framför. Han var lite lustig och fick för sig att han skulle kasta äggbitar i munnarna på gästerna men det var bara jag och Niclas som bjöd på oss själva, så där satt jag och fångade ägg, haha!
1
Caroline

Helt fantastiska bilde från Maldiverna! Har en fråga, finns det solstolar att hyra på stranden vid hotellet?:)

Svar: Hej! Hotellet har solstolar vid poolen som ligger precis vid stranden;)
None None